Щодня ми стежимо за якістю наших товарів, а також перевіряємо на шлюб усі пристрої та аксесуари.

Перевірка здійснюється на трьох етапах:

- при отриманні товару від постачальника;

- техніком на складі;

- при відправленні товару клієнту.

Від механічних пошкоджень та заводських дефектів ніхто не застрахований, проблема може проявити себе будь-якої миті. У цьому розділі ми докладно описали, що потрібно робити, якщо ви все-таки виявили поломку.

Порядок вирішення питань:

Якщо ви отримали товар з одним з дефектів (пристрій не працює, не повна комплектація, заводський шлюб, механічне пошкодження) у період 14 днів повідомте нам Viber за номером +38(093) 570-93-53 або на пошту mnky@ukr. net.

Обов'язково потрібно прикріпити до поводження фото дефекту.

Після перегляду вашого запиту ми зробимо повернення коштів або обміняємо товар.